Börjar bli trött på att vara sjuk nu..

Innan klockan tre ska jag hunnit duscha, äta, rasta hundarna, ställa filmkameran i hallen, kolla på Grey's. Låter inte så jobbigt va? Nä kanske inte.
Jag vill inte vara sjuk.
Jag är trött att ligga i mitt stökiga rum, ja det är fortfarande stökigt - mina möbler har inte kommit än.
Imorse ringde de på dörren och jag hatar att öppna dörren, såg genom fönstret att det stod en stor jävla postbil där ute så ja, jag öppnade.
En vit tröja, svarta trosor och en hårig filt hängandes över halva mig med flottigt hår. Behöver jag ens nämna att hundarna och tjocka katten var runt mig också? Tur att Minou var på övervåningen. Men till saken, postkillen som störde mig mitt i en fantastisk film, (Hachiko, a dogs story) var snygg.
Fick skriva mitt namn på såndär stor svart appart med en liten penna, de vart inte vackert. Jag kan verkligen inte skriva mitt namn. Jag vet inte ens hur mycket jag ska skriva? De blev typ sskoglu..... haha.
Som tur behövde jag inte lyfta på det tunga paketet - som inte ens var till mig.
Han sa "här kan man inte smyga sig på" och skrattade, nej tack jag vet - tro mig jag har testat! Det sa jag förståss inte.
Det hela var ganska så pinsamt. Men som sagt, jag är sjuk.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback