Långfredag och långsam lördag!

Igår var det verkligen långfredag - men jag gillade de!
Började morgonen med att vara på ridskolan vid 8, de var maskeradhoppning, det var verkligen kul! Paulina fick agera som handledare så jag svansade runt henne, varför inte lixom? Det var trevligt! Efter tävlingen så åt vi KEBAB! Fabian vad gott det var och till kebaben så pratade vi om llt mellan himmel och jord, vilket gjorde det ännu bättre. (:
Senare bar det av till Julia för förfest, där jag råkade ha sönder mina älskade leegins, måste försöka sy ihop de! Vidare till forrsjö där det var födelsefest, trevligt!
Det var så mycket jag skulle skriva, men kommer inte ens på hälften nu?
Men kan iallfall säga att folket gjorde hela min långfredag, grymt värd, varenda människa.

Nu ska jag slå på en film och antagligen somna till, haha.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback