don't stop believing

Var på ATG idag, gick väl nästan som väntat. Fick lite panik där ett tag - kändes som hela min värld rubbades.
Var påväg att bli lite känslomässigt där ett tag, fick nämligen springa fram och till baka och longera flera gånger med bedövningar på olika ställen. Till slut visade det sig iallafall var de skulle behandla - så då fick han lugnande pga. han inte skulle bli stressad.
Blev behandlad i båda bak hasorna och båda fram koterna och även i vänstra fram knäet +  en spruta med smärtstillande.
Var påväg att brista där ett tag, stod med Robins huvud i famnen och såg på, han kände ju inte spruterna pga. det lugnande medlet som tur var.
Det känns faktiskt inte så hemskt - jag menar han är ju ändå kvar hos mig och det kommer han alltid vara.
Kanske ska testa frihetsdressyr sen med honom?
Min fina lilla ponny.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback