STAND BY ME - Playing for Change

And darlig darling, stand by me.

Vart ska jag börja?
Jag börjar med att säga att den här låten är grym.

Och det andra jag säger är att dressyr clinic OCH utrustnings clinicen ( som jag till slut gick på) var super, man fick sig ett hugg där. Posetivit, posetivt för sjutton!
Jag tyckte verkligen om det.
Pia red grymt bra och man hängde med som i en dans och utrustngs clinicen fick en verkligen att tänka efter.
Tiden innan som spenderades hos kära effepuffen var mycket uppskattad, det behövdes byta lite känslor och ord, verkligen! Vi håller även på att smida en pln hon och jag med det kan jag inte avslöja något om, min mamma fick veta om det och hon är icke så posetiv, men vad spelar det för roll? I dont caaare.
Inte den är gången iallfall.
(:

Inatt har jag för övrigt sovit hos tobbelobbe, mysigt? ohja!
Åkte dock hem ganska skapligt då jag red idag och vad kan jag säga mer än att jag älskar min häst som attans?
Dock lite minus i kanten idag för att jag inte fick stopp på honom när vi galoppera och att han var så jäkla smutsig. Men förstår honom, har ju inte kunnat galopper på flera månader men det där med att smutsa ner sig förstår jag inte, men det är väl hans grej så kör till!
Och jag kan ju även säga det att våran lilla maskot som är en gris för dom som inte vet var väldigt terroserande idag, men ack så söt han är ändå! Han är uppfostrad ändå eftersom han kommer när man ropar "grrrriseeen!" och från och med idag kan sitta på komando. Jag säger då det, man kanske ska byta ut hunden mot en gris istället?! haha.
Ikväll har jag och mamma haft myskväll med pizza, godis och en jäkla bra film, bröllopsduellen. För övrigt har jag nog världens bästa mamma, fast det har jag ju vetat länge, haha.
Och jag känner att jag är väldigt posetiv för stunden?
Goood feling!

Nä jag har tyvärr inte tid att sitta här längre, måste plugga!
Men jag vet att jag kommer bli sittandes en stund till, facebook, spotify, hästnet, bukefalos och min sköna soffa är ju svårt att stå emot.

Sskoglundh



Ibland har man en riktigt bra hår dag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback