NU MÅSTE VI DRA - Ken Ring

Eller är jag här för att stanna?
Jag heter Sofie Skoglundh och jag ar nog säkerligen vandrat mellan 4 eller 5 logar sådär, för jag tröttnar alltid för jag aldrig kan avgöra om det blir för personlig eller opersonligt? vad kan man inte skriva och vad kan man skriva egentligen? Det är ren ut sagt skit svårt, som person är jag öppen med mitt liv men det kanske inte alltid är passande på en blogg?
Jag har iallfall bestämt mig för att göra ett nytt försök och kanske är jag här för att stanna eller så blir det så att jag drar snart, men det kan bara tiden avgöra.

Jag sitter nedbädd i min soffa med filt och kuddar med min söta dator och lyssnar på min käraste spotify lista, för tillfället har rubriks låten fastnat på mitt huvud och den spelas mer än en gång nu kan jag säga, skön låt!
Jag ska snart ta och plugga lite hade jag tänkt, vård och omsorgsarbete står på schemat och ja då kan du väl gissa vad jag går för linje? Ja juste, omvårdnad går jag och är väl inte helt inne på rätt spår i livet för vill väl egentligen gå hästgymnasie men klarar inte av flytten, ännu! Och ja då fick du också reda på att jag håller på med hästar, men mitt hästintresse går lite segt nu då min häst gick omkull och fick ont i knät, efter en behandling så är han nu under igångsättning, vilket går ganska segt då jag är van att vara ute och träna och tävla, så det är lite trist.
Du märker nog ganska fort att i det jag skriver finns det en viss förvirran och det har du rätt i att tycka för så är det också, jag är en förvirrad person som inte vet ett skit vad jag ska göra av mitt liv, jag försöker alltid få ut högsta svängrum i mitt liv men ibland har jag lite för bråttom och missar dom viktiga delarna, men jag börjar inse att jag måste släppa lite på gasen och leva i nuet.
Men som sagt det jobbar jag på!

Jag ska få arslet ur vagnen och göra en kopp varm choklad och sätta mig och börja skriva om matsiutvationen om en äldre människa, visst låter det spännade? Nej jag vet men sånt måste också bli gjort, tyvärr!

Sskoglundh


Min söta lille vän kan få stå för första bilden här.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback