I WILL DIE IN YOUR PLACE - Nomy

Har överlevt fösta dagen på lovet nu allafall, min åsikt är att en veckas lov är onödigt, varför inte kunna få ha 2 veckor istället? För på en vecka hinner man inte vila upp sig för då vill man bara göra massor saker och tillslut blir bara allt så rörigt!

Jag började dagen med att plugga som sagt, jag skrev om näringslära och försämrad aptit hos äldre, var det kul då? Nej det var det inte!
Sedan när mamma kom hem från jobbet, vilket var tidigt så åkte vi ut til hästarna och självklart började det regna när vi kom upp till stallet. Men lugnade ner sig efter ett tag och då drog jag med mig Sofia ut på en promenad med Robin och "den svarta" (hunden) och vi eller jag iallfall hade väl tänkt mig en lugn promenix men icke! Vi kom upp i power walk och fick upp riktigt flås medan vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Sen blev det direkt vidare till konsum och köpa macka för att sedan gasa ut till Vårnäs där det var dressyr clinic med Pia Fälth, det var grymt att se! Vilken häst och ryttare, vilket samspel! Jag blir helt sjuk av det, jag vill bara rida,rida,rida ännu mer, jag vill ha en frisk häst, jag vill jobba häcken av mig helt enkelt, för dressyr är det bästa som finns, enligt mig. Sån grym känsla!

Och imorrn blir det att gitta till Österåker där Effe bor och senare på kvällen ska jag på clinic igen, men då är det utrustnings clinic!

Idag fick jag upp ögonen när jag öppnade tidiningen också, så jäkla onödigt.
I lilla vingåker, klart folk fattar.
Fattas väl bara att dom skriver mitt namn i fet jävla stil för att förtydla det ännu mer?
Nej tack, det behöver inte skrivas om det.
Suck.

Nu blev jag på dåligt humör men de ändrar snart min kära Spotify lista.

Sskoglundh

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback